Aftellen maar..

3 juni 2020

Zo, 3 juni 2020, Rutte heeft gesproken.
Vanaf 15 juni is het is toegestaan om op reis te gaan naar de meeste Europese landen waaronder ook Duitsland.
Op deze datum opent Duitsland eveneens de grens voor toeristen uit o.a. Nederland (ook belangrijk natuurlijk :-))
De bedoeling was Noorwegen maar de Noren willen ons daar voorlopig nog niet hebben. Volgend jaar nieuwe kansen.
Duitsland dus. Plan is om van noord naar zuid te reizen (Moezel, zwarte woud, beieren, Bodensee?).
En heel misschien Duitse oostkust (eiland Rügen), afhankelijk van tijd, zin en weer.
Nu eerst oude tijdschriften van de kampeerclub doorbladeren en informatie eruit vissen over mooie routes en tips om te bezoeken in Duitsland. Voorpret dus.

wordt vervolgd..

1. Els Dubbelboer:
    5 juni 2020
    Heel leuk als jullie vakantie hebben , dat je dan iedere keer wat opschrijft waar je bent, ook de foto's erbij is mooi hoor. Dan blijven we thuis ook op de hoogte. Ik vind het ook fijn omdat Pa en ik in het verleden ook die omgeving waar jullie nu ook heengaan zijn geweest.
  2. Sylvia:
    16 juni 2020
    Heel veel plezier samen! Helaas begin je met een beetje regen volgens mij want de buienradar is niet rooskleurig. Maar het zal best goed gaan allemaal!